Με μια λαμπερή τελετή πραγματοποιήθηκε ο εορτασμός των 35ων γενεθλίων του ταξιδιωτικού γραφείου Mideast Travel Worldwide στις 21 Μαρτίου 2019, στο ξενοδοχείο Grand Hyatt Athens.

Με αφορμή τον εορτασμό του τόσο σημαντικού οροσήμου για την ιστορία της εταιρείας, η Mideast αποκάλυψε για πρώτη φορά τη νέα της διαφημιστική καμπάνια, με την παρουσία των πρέσβεων της Ιορδανίας, της Σαουδικής Αραβίας, της Λιβύης και της Τυνησίας, καθώς και πλήθους εκπροσώπων του τουριστικού και επιχειρηματικού τομέα.

Την εκδήλωσε τίμησε με την παρουσία της η Υπουργός Τουρισμού, Έλενα Κουντουρά, καθώς και εκπρόσωποι του ΕΟΤ.

Η νέα διαφημιστική καμπάνια της εταιρείας, Meet the Heroes”, υιοθετεί μια φρέσκια, πρωτότυπη εικαστική προσέγγιση μέσα από επτά διαφορετικές μασκότ που αντιπροσωπεύουν τον κάθε πυλώνα υπηρεσιών της Mideast Travel.

Ακολουθώντας το concept των υπερ-ηρώων, οι μασκότ της Mideast αναπαριστούν με ευφάνταστο τρόπο την αφοσίωση και το ειλικρινές ενδιαφέρον της εταιρείας στην εξυπηρέτηση των αναγκών των πελατών της, μέσα από τις διαφορετικές υπηρεσίες της. Από τα εταιρικά ταξίδια, τον τουρισμό αναψυχής, τον εισερχόμενο τουρισμό και τον τουρισμό πολυτελείας, έως τη διοργάνωση συνεδρίων, events (M.I.C.E.) γάμων και εκδηλώσεων, τις υπηρεσίες μεταφορών μέσω του πολυτελούς της στόλου, καθώς και το online booking σύστημα για συνεργάτες και ταξιδιωτικούς πράκτορες, η Mideast – μέσω της αφήγησης των ηρώων της – βρίσκεται πάντα στο πλευρό των πελατών της και θέτει ως στόχο όχι μόνο να ικανοποιεί, αλλά και να ξεπερνά τις προσδοκίες τους.

Τα ονόματα των ηρώων-μασκότ της Mideast εμπνέονται από την αρχαιοελληνική ιστορία και μυθολογία, δίνοντας έμφαση στην εκάστοτε υπηρεσία που αντιπροσωπεύουν. Πιο συγκεκριμένα, η μασκότ Iris”, η ταξιδιωτική σύμβουλος για ταξίδια εταιρικά και αναψυχής, εμπνέεται από τη θεότητα που αντιπροσωπεύει το ουράνιο τόξο, τη θάλασσα και τον ουρανό. Ο Odysseus, εκπρόσωπος του βραβευμένου τμήματος Destination Management της Mideast, εμπνέεται από τον θρυλικό ήρωα γνωστό για τα ταξίδια και τις ηγετικές του ικανότητες. Αντίστοιχα, η Nike”, θεότητα της ταχύτητας, της δύναμης και της νίκης αποτελεί ιδανική εκπρόσωπο για το τμήμα MICE. Αντλώντας έμπνευση από τη θεότητα της αρμονίας και της ομόνοιας, η “Harmonia” αντιπροσωπεύει το τμήμα Concierge, ενώ η “Erato”, που δανείζεται το όνομά της από τη μούσα της ποίησης της αγάπης, είναι ιδανική για τη διοργάνωση γάμων και εκδηλώσεων.

Τέλος, τον καλύτερο οδηγό της Mideast δε θα μπορούσε παρά να εκπροσωπεί ο Hermes”, που συμβολίζει τη γρήγορη μεταφορά ανά πάσα στιγμή, ενώ ο Hercules, γνωστός ως ο δυνατότερος άνδρας της γης, αντιπροσωπεύει με μοναδικό τρόπο την υπηρεσία The Booking Expert, το απόλυτο online B2B σύστημα κρατήσεων.

Η κα Κατερίνα Μούσμπε, Managing Director της Mideast Travel, δήλωσε σχετικά: «Από το 1983 και για περισσότερα από 35 χρόνια, η Mideast Travel έχει συμβάλλει με τον δικό της τρόπο στην ανάδειξη του ελληνικού τουρισμού σε όλον τον κόσμο. Το ταξίδι μας μέχρι σήμερα ήταν μακρύ, αλλά «γεμάτο περιπέτειες, γεμάτο γνώση». Αυτό το ταξίδι, φυσικά, δεν έχει τέλος για εμάς, και προσδοκούμε σε ακόμα περισσότερες συγκινήσεις και επιτεύγματα. Είμαστε πεπεισμένοι ότι η πορεία μας μέχρι τα 35α μας γενέθλια, δεν θα ήταν ίδια, χωρίς τη συμβολή των πολύτιμων συνεργατών μας, και της 60-μελούς «οικογένειας» της Mideast. Η «οικογένεια» μας είναι οι «ήρωές» μας και για τον λόγο αυτό η νέα μας καμπάνια αντανακλά με δημιουργικό τρόπο την αφοσίωσή μας όλα αυτά τα χρόνια. Ελπίζουμε να την απολαύσετε, όσο απολαύσαμε και εμείς τη δημιουργία της.»

Σημειώνεται ότι χρυσοί χορηγοί της εκδήλωσης αποτέλεσαν το ξενοδοχείο Grand Hyatt Athens και η εταιρεία Proelectro Event Production.