fbpx
TOP
covid19-cover

Υπηρεσίες βασισμένες στη Νέα Πραγματικότητα

Οι Υπηρεσίες της Mideast Travel

βασισμένες στη Νέα Πραγματικότητα

Η Mideast Travel από το πρώτο επιβεβαιωμένο κρούσμα του Covid-19 στην χώρα, έδρασε άμεσα σκεπτόμενη τους ανθρώπους, τους εργαζόμενους, πελάτες και συνεργάτες της στηρίζοντας ακράδαντα την “WeCare” φιλοσοφία της.

Μετά από 2 μήνες φυσικής απουσίας, το προσωπικό της εταιρείας βρίσκεται στη διάθεσή σας, από το κατάστημα στην Αθήνα 09.00 – 17.00, τηλεφωνικά στο 211 211 8888 και πάντα ηλεκτρονικά στο mideast@mideast.gr. Μάλιστα, για την διασφάλιση της υγείας του προσωπικού και τήρησης των αποστάσεων των 2 μ. εντός του καταστήματος σε αυτή τη νέα πραγματικότητα, ένα σημαντικό ποσοστό της ομάδας μας παραμένει σπίτι.

Μέσα σε αυτές τις δύσκολες και αμφίβολες μέρες που διανύουμε, η προτεραιότητα μας εξακολουθεί να είναι η ασφαλής μετακίνηση των πελατών μας και αυτό αποδεικνύεται από την υψηλή ποιότητα υπηρεσιών που παρείχε η 60μελή ομάδα μας σε όσους κάλεσαν στα τηλέφωνα έκτακτης ανάγκης ακόμα και στην περίοδο της καραντίνας. Είμαστε ιδιαίτερα περήφανοι για όλη την Mideast «οικογένεια» μας, που κατέγραψε ρεκόρ στο ποσοστό ικανοποίησης των πελατών της, αγγίζοντας σχεδόν το απόλυτο ποσοστό επιτυχίας 100%, από τις αρχές Μαρτίου μέχρι και σήμερα, αποδεικνύοντας ότι είναι το πάθος και η θέληση μας που μας βοηθούν να εξυπηρετήσουμε τον κάθε έναν από εσάς.

Η Mideast Travel, εκτός της σταθερής εξυπηρέτησης και της 24/7 παρουσίας της σε τηλέφωνα έκτακτης ανάγκης για ό,τι χρειαστείτε, έχει προχωρήσει σε σημαντικές ενέργειες και έχει θέσει νέες διαδικασίες για να αντιμετωπίσει την Νέα Κανονικότητα μετά τον ερχομό του Covid-19, με σκοπό την καλύτερη εξυπηρέτηση των συνεργατών και πελατών της.

Αρχικά, λόγω των 37 χρόνων εμπειρίας της στον χώρο των ταξιδιών και όλων των σχετικών υπηρεσιών, η Mideast Travel έχει εγκαθιδρύσει ένα κεντρικό σύστημα πληροφόρησης για να ενημερώνεται όλη η ομάδα μας ανά πάσα στιγμή για τις τελευταίες εξελίξεις σχετικά με τον Covid-19. 

Το προσωπικό της εταιρείας είναι άρτια εκπαιδευμένο και ενημερωμένο για όλους τους ταξιδιωτικούς περιορισμούς που έχουν εκδοθεί για κάθε χώρα, και όλοι οι ταξιδιωτικοί σύμβουλοί μας μπορούν εύκολα και γρήγορα να σας προτείνουν την καλύτερη δυνατή λύση για την διεκπεραίωση του ταξιδιού σας καθώς και να συντάξουν μία ανάλυση κινδύνου για το επόμενο ταξίδι σας.

Εάν και όλοι οι συνεργάτες μας, ξενοδοχειακές, αεροπορικές και ακτοπλοϊκές επιχειρήσεις λειτουργούν σύμφωνα με τα νέα Πρωτόκολλα Υγείας, διασφαλίζοντας την ασφαλή διαμονή και μετακίνησή σας στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, μπορούμε εύκολα να σας παρέχουμε μία αναλυτική αναφορά (report), με όλες τις ενέργειες που πρέπει να γίνουν από μέρους σας σε περίπτωση εμφάνισης κρούσματος στην περιοχή στην οποία ταξιδεύετε.

Το ποσοστό 100% που αναγράφεται παραπάνω είναι μόνο μία μικρή ένδειξη των δυνατοτήτων μας και είμαστε ευγνώμονες γιατί χωρίς τη δική σας προτίμηση, δεν θα είχαμε καταφέρει να είμαστε εδώ που είμαστε σήμερα, πρώτοι στην καρδιά σας.  Σας ευχαριστούμε που μας στηρίζετε και είστε δίπλα μας όλα αυτά τα χρόνια. 

Στόχος μας είναι να σας παρέχουμε την ασφαλέστερη λύση για το ταξίδι σας, και να σας εξυπηρετήσουμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, όπως ακριβώς κάνουμε τα τελευταία 37 χρόνια.

Μη διστάσετε να επικοινωνήστε μαζί μας για κάθε ταξιδιωτική πρόταση ή ερώτηση στο 211 2111 8888 και στο mideast@mideast.gr.

Σημαντικά Νέα

Ταξίδια με Αεροπλάνο

Η χρήση μάσκας είναι υποχρεωτική καθ’ όλη τη διάρκεια της πτήσης σας.

Εκτός από τα αεροδρόμια Ελευθέριος Βενιζέλος και Μακεδονία που ήταν ήδη ανοιχτά, ανοίγουν και τα Περιφερειακά Αεροδρόμια της χώρας για να υποδεχτούν πτήσεις από το εξωτερικό από την 1η Ιουλίου. 

Η χρήση της μάσκας και η τήρηση των αποστάσεων είναι υποχρεωτική καθ’ όλη τη διάρκεια της πτήσης.  

Έχει παραταθεί η απαγόρευση για πτήσεις από το Ηνωμένο Βασίλειο και τη Σουηδία μέχρι τις 15 Ιουλίου.  

Εισερχόμενοι ταξιδιώτες 

Από την 1η Ιουλίου όλοι οι ταξιδιώτες που έρχονται στην Ελλάδα πρέπει να συμπληρώσουν μία ειδική φόρμα The Passenger Locator Form (PLF), τουλάχιστον 48 ώρες πριν την άφιξη τους, υποδεικνύοντας επακριβώς το σημείο άφιξης, τη διάρκεια της διαμονής και την διεύθυνση διαμονής στη χώρα. Η συμπλήρωση του εγγράφου γίνεται ηλεκτρονικά  πατώντας εδώ. 

Βήματα για τους ταξιδιώτες που επιλέγουν να ταξιδέψουν με αεροπλάνο προς τη χώρα μας: 

  1. Άφιξη στην ειδική πύλη 
  2. Μεταφορά στο χώρο όπου γίνονται οι έλεγχοι των μοναδικών QR Code που έχουν οι επισκέπτες είτε μέσω κινητού είτε από εκτυπωμένο χαρτί 
  3. Ανάλογα τον QR κωδικούς του και με την καθοδήγηση του προσωπικού οι ταξιδιώτες ,μεταφέρονται είτε στην ειδική τοποθεσία ελέγχου είτε στην έξοδο (έλεγχο διαβατηρίων ή χώρο αποσκευών). Οι ταξιδιώτες που θα υποβληθούν σε έλεγχο – τεστ για τον νέο κορονοϊό SARSCoV-2 από ειδική ομάδα θα πρέπει να παραμείνουν σε απομόνωση στη διεύθυνση που έχουν υποδείξει στο έγγραφο PLF περιμένοντας την ολοκλήρωση της διαδικασίας. 
  4. Μετά την ολοκλήρωση είναι δυνατή η αναχώρηση προς την έξοδο. 

Εάν το τεστ βγει θετικόοι ταξιδιώτες θα ειδοποιηθούν άμεσα και θα πρέπει να παραμείνουν σε καραντίνα 14 ημερών. 

Για απορίες σχετικά με συγκεκριμένες πτήσεις, ενημέρωση για ισχύοντες νόμους για το ταξίδι σας ή ακυρώσεις και αλλαγές εισιτηρίων, επικοινωνήστε απευθείας με έναν ταξιδιωτικό σύμβουλο της Mideast Travel στο 211 211 8888 ή στο mideast@mideast.gr     

Ταξιδιώτες με προορισμό την Κύπρο 

Από τις 20 Ιουνίου όλοι οι επισκέπτες που επιθυμούν να ταξιδέψουν στο νησί της Κύπρου οφείλουν να συμπληρώσουν ένα έγγραφο 24 ώρες πριν την πτήση τους το οποίο μπορείτε να βρείτε εύκολα εδώ. 

Η διαδικασία είναι υποχρεωτική για όλους όσους έχουν προορισμό την Κύπρο. 

Για απορίες σχετικά με συγκεκριμένες πτήσεις, ενημέρωση για ισχύοντες νόμους για το ταξίδι σας ή ακυρώσεις και αλλαγές εισιτηρίων, επικοινωνήστε απευθείας με έναν ταξιδιωτικό σύμβουλο της MideastTravel στο 211 211 8888 ή στο mideast@mideast.gr.

Θεώρηση Εισόδου (Visa)

Λόγω της κατάστασης που αντιμετωπίζουμε παγκοσμίως, σε ορισμένες χώρες απαιτείται έγκυρη θεώρηση εισόδου για την τελική χώρα προορισμού. Μπορείτε να ανατρέξετε στην επίσημη σελίδα της Διεθνούς Ένωσης Αερομεταφορών (IATA) εδώ για να δείτε αναλυτικά τη λίστα των χωρών.

Για περισσότερες διευκρινήσεις ή απορίες σχετικά με την βίζα σας μπορείτε να απευθυνθείτε στην ομάδα της Mideast Travel που εξειδικεύεται στην έκδοση βίζας για όλες σχεδόν τις χώρες του κόσμου.
Επικοινωνήστε μαζί μας άμεσα στο 211 211 8888 ή στο mideast@mideast.gr για να δώσουμε λύση στο πρόβλημά σας, χωρίς αναμονή και άγχος.

Ασφαλείς ιδιωτικές μεταφορές (Transfers)

Ακολουθώντας ρητά την Κοινή Υπουργική Απόφαση Δ1α/ΓΠ.οικ. 40381/27.6.2020 – ΦΕΚ Β’ 2601/27-06-2020 σας ενημερώνουμε ότι η εταιρεία μας επιτρέπει: 

  • την μεταφορά μόνο τριών (3) επιβατών για τα οχήματα που μπορούν κανονικά να μεταφέρουν μέχρι επτά (7) επιβάτες συν τον οδηγό 
  • την μεταφορά μόνο πέντε (5) επιβατών για οχήματα που υπό κανονικές συνθήκες μεταφέρουν οκτώ (8) ή εννιά (9) επιβάτες επιπροσθέτως του οδηγού 
Ταξίδια με πλοίο

Εισερχόμενοι επισκέπτες 

Από την 1η Ιουλίου όλοι οι ταξιδιώτες που έρχονται στην Ελλάδα πρέπει να συμπληρώσουν μία ειδική φόρμα The Passenger Locator Form (PLF), τουλάχιστον 48 ώρες πριν την άφιξη τους, υποδεικνύοντας επακριβώς το σημείο άφιξης, τη διάρκεια της διαμονής και την διεύθυνση διαμονής στη χώρα. Η συμπλήρωση του εγγράφου γίνεται ηλεκτρονικά  πατώντας εδώ.

Βήματα για τους ταξιδιώτες που φτάνουν στη χώρα μας από το εξωτερικό μέσω θάλασσας: 

  1. Άφιξη στη κεντρική πύλη (πεζοί) 
  2. Άφιξη σε ειδική πύλη όσοι έρχονται με όχημα 
  3. Όλοι οι επιβάτες θα μεταφέρονται σε ειδικούς χώρους όπου το προσωπικό θα ελέγχει τον μοναδικό QR κωδικό που θα έχει ο κάθε ταξιδιώτης (μέσω κινητού ή εκτυπωμένο χαρτί). Ανάλογα τον κωδικό οι ταξιδιώτες θα οδηγούνται σε ειδικό χώρο ελέγχου είτε θα μπορούν να εισέρχονται στη χώρα. 
  4. Όσοι υποβληθούν σε τεστ για τον νέο SARSCoV-2 από την ειδική ομάδα που θα βρίσκεται στο χώρο οφείλουν να παραμείνουν σε απομόνωση στον τελικό προορισμό που έχουν δηλώσει μέχρι να εμφανιστεί το αποτέλεσμα. Έπειτα, μετά την εμφάνιση των αποτελεσμάτων, είναι δυνατή η είσοδος τους στη χώρα. 

Σε περίπτωση που το τεστ βγει θετικό, οι ταξιδιώτες θα ειδοποιηθούν άμεσα και θα πρέπει να παραμείνουν σε καραντίνα 14 ημερών.   

Η χρήση μάσκας είναι υποχρεωτική καθ’ όλη τη διάρκεια του ταξιδιού με επιβατικό πλοίο.  

Για συγκεκριμένη απορία αναφορικά με δρομολόγια ή κρατήσεις μπορείτε πάντα να μας καλέσετε στο 211 211 8888 ή να μας στείλετε email στο mideast@mideast.gr  

Σημαντικοί ενημερωτικοί σύνδεσμοι

Η παγκόσμια τουριστική αγορά βρίσκεται σε επαγρύπνηση, προσπαθώντας να μειώσει τις πιθανότητες για νέα έξαρση του ιού σε όλο τον κόσμο και εκδίδονται συνεχώς νέες ταξιδιωτικές συμβουλές και ενημερώσεις από όλους τους μεγάλους παγκόσμιους οργανισμούς.

Παρακάτω θα βρείτε χρήσιμα links για περαιτέρω ενημέρωση: 

  • Πρωτόκολλα Ταξιδιωτών που εισέρχονται στην Ελλάδα: Δείτε εδώ αναλυτικά όλα τα βήματα που ορίζει η Πολιτεία για ταξιδιώτες που έρχονται στη χώρα μας από το εξωτερικό
  • ΙΑΤΑ: Για να δείτε απευθείας τους ταξιδιωτικούς περιορισμούς που ισχύουν για κάθε χώρα όπως επίσης και σημαντικές Συμβουλές Υγείας μπορείτε να επισκεφθείτε την επίσημη σελίδα της IATA
  • Το Παγκόσμιο Πρόγραμμα Σίτισης, ως τμήμα του Οργανισμού Ηνωμένων Εθνών έναν διαδραστικό χάρτη με χρήσιμες πληροφορίες για κάθε χώρα του κόσμου
  • Ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας έχει δημιουργήσει έναν νέο χάρτη που καταγράφει τα κρούσματα ανά χώρα τον οποίο θα μπορούσατε να συμβουλευτείτε πριν την επιλογή του επόμενου προορισμού σας εδώ
  • Ευρωπαϊκό Κέντρο Πρόληψης και Ελέγχου ΝόσωνΣημαντικές ενημερώσεις σχετικά με τα επιδημιολογικά χαρακτηριστικά όλων των χωρών  
Συχνές Ερωτήσεις και Απαντήσεις - Υπουργείο Εξωτερικών

Ποια είναι η διαδικασία πριν προβώ σε κράτηση ταξιδιού από το εξωτερικό με προορισμό την Ελλάδα;

Σύμφωνα με τις τελευταίες ανακοινώσεις, οι ταξιδιώτες οφείλουν να συμπληρώσουν ειδική φόρμα ονόματι Passenger Locator Form μέχρι και 48 ώρες πριν την πτήση ή τον απόπλου, ανάλογα τον τρόπο μεταφοράς του ταξιδιώτη. Μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας ο κάθε ταξιδιώτης αποκτά έναν μοναδικό QR κωδικό που είναι απαραίτητος για την είσοδο του στη χώρα.

Ποιος καλύπτει τα έξοδα νοσηλείας και την μεταφορά με αεροπλάνο εάν κριθεί απαραίτητο;

Το κράτος έχει αναλάβει την νοσηλεία και την μεταφορά μέσω αέρος των περιστατικών κρουσμάτων

Είναι υποχρεωτική η χρήση μάσκας κατά την διενέργεια του ταξιδιού;

Ναι η μάσκα είναι υποχρεωτική για όλους, τόσο στα δημόσια μέσα μεταφοράς όσο και στα ιδιωτικά, συμπεριλαμβανομένων των πλοίων, των ενοικιαζόμενων αυτοκινήτων, των ιδιωτικών μεταφορών, των λεωφορείων και των αεροπλάνων.

Τι θα συμβεί σε περίπτωση που κάποιος ταξιδιώτης χάσει την πτήση της επιστροφής του λόγω συμπτωμάτων και υποχρεωτικής καραντίνας;

Σε μία τέτοια περίπτωση το κράτος θα αναλάβει τα κόστη νοσηλείας και μεταφοράς του ασθενούς. Οι αρχές ωστόσο προτρέπουν τις αεροπορικές εταιρείες να είναι ει δυνατόν ελαστικές για να εξυπηρετήσουν τέτοια περαστικά 

Η παράθεση των εξωτερικών συνδέσμων στην συγκεκριμένη σελίδα γίνεται αποκλειστικά για την ενημέρωση και διευκόλυνση των επισκεπτών στον ιστότοπο www.mideast.gr και η εταιρεία ΜΙΝΤ ΙΣΤ ΔΙΕΘΝΗ ΤΑΞΙΔΙΑ ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ Ε.Π.Ε. δε φέρει καμία ευθύνη για το περιεχόμενό τους.

You don't have permission to register
Skip to content